Monday, February 2, 2009

Hiyoo....My 1st N3

Tepat jam 3.30 petang bermula lah blog aku sdri..asyik dok bace org nyer blog jer aku nyer entah kemana...sbnyrnya x brp nak ada mase nk bercoret-coret ni...asyik ada org carik je...krojer ler...dgn bantuan kwn2 yg tersayang so hari ini dlm sejarah aku mula dengan blog aku "mummy alya"..hehee malu la plak...tadaa...well ari ni cam free skit so aku pn try ler menulih-nulih ni..ari ni my asbend mc..padan muke..jatuh main futsal smlm...kuat sgt main..teruk jgk luker..so pagi kaki dier krem..jd kul 7 aku dh turun dr umah htr anak g sklh...skang ni cam pntlah skit..family bsr la katakan...stkt ni
dulu ari ni..jap lg2 aku entry smla...



Ok..inilah aku mummy alya and abah alya mase time dinner 2008 kt MS Garden

5 comments:

  1. akhirnya ader jugak blog kak su cdiri...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Cayalah...dah ada blog sendiri hehe...

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhh..tahniah2 di atas blog entry baru ....
    jangan lepas ni diam sudeh laa....

    ReplyDelete
  5. tahniah, best membaca jika kawan-kawan kita sendiri yang tulis kan...

    ReplyDelete